Longda Xiaokan: Journal of Mandarin Learning and Teaching

Longda Xiaokan: Journal of Mandarin Learning and Teaching (P-ISSN 2528-5734 | E-ISSN 2715-1611) published scientific articles in the field of education and learning Mandarin.


Journal Homepage Image

Vol 6, No 2 (2023)

Table of Contents

Articles

Muhamad Rama Muhyinur Syarifuddin(1), Ambo Dalle(2), Arini Junaeny(3),
(1) Program Studi Pendidikan Bahasa Mandarin, Jurusan Pendidikan Bahasa Asing, Fakultas Bahasa dan Sastra, Universitas Negeri Makassar.
(2) Program Studi Pendidikan Bahasa Mandarin, Jurusan Pendidikan Bahasa Asing, Fakultas Bahasa dan Sastra, Universitas Negeri Makassar.
(3) Program Studi Pendidikan Bahasa Mandarin, Jurusan Pendidikan Bahasa Asing, Fakultas Bahasa dan Sastra, Universitas Negeri Makassar.
PDF
54-60
Sheyra Silvia Siregar(1), Sheyla Silvia Siregar(2), Juni Dwi Alvionita Pinem(3), Umi Hanifah Zahra Ghazaly(4),
(1) Universitas Negeri Semarang
(2) Universitas Negeri Jakarta
(3) Jinan University
(4) Universitas Negeri Semarang
PDF
61-69
Mir'ah Azizah(1), Ria Riski Marsuki(2),
(1) Universitas Negeri Makassar
(2) Universitas Negeri Semarang, Indonesia
PDF
70-76
Sheyla Silvia Siregar(1), Sheyra Silvia Siregar(2),
(1) Universitas Negeri Jakarta
(2) Universitas Negeri Semarang
PDF
77-83
Dian Yuni Pamuji(1), Anggraeni Anggraeni(2), Ria Riski Marsuki(3),
(1) Universitas Negeri Semarang, Indonesia
(2) Universitas Negeri Semarang, Indonesia
(3) Universitas Negeri Semarang, Indonesia
PDF
84-91
Fatmawati Fatmawati(1), Fransiska Sella Pratiwi(2),
(1) Sastra Tiongkok, Fakultas Sastra dan Budaya, Universitas Gunadarma
(2) Sastra Tiongkok, Fakultas Sastra dan Budaya, Universitas Gunadarma
PDF
92-102